Общи условия

Общи условия на онлайн магазин www.kanela.bg

 

Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), Закона за електронната търговия(ЗЕТ) и Закона за защита на личните данни(ЗЗЛД), както и с другите нормативни актове, действащи в Република България.

 Публикуваме и линк към платформата за онлайн решаване на спорове тук.Тя се администрира от Европейската комисия и целта ѝ е да се разрешават спорове за онлайн покупки на стоки или услуги между потребители и търговци в рамките на целия Европейски съюз.

 1.ТЕРМИНИ

 „ПРОДАВАЧ” е интернет сайтът www.kanela.bg, който е собственост на „КАНЕЛА БГ” ЕООД и служи за виртуална платформа за продажба на стоки. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в електронния магазин.

„ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите в електронния магазин стоки.

„ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е интернет сайтът www.kanela.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за поръчка и покупко-продажба на конкретна стока (артикул).

„КАНЕЛА БГ” ЕООД е търговското дружество с ЕИК: 205139422,  със седалище в София, България, ж.к Дървеница, бл 21, ет 2, ап 4 (същия адрес за кореспонденция) и телефони за контакти: +359 893 002 868 и +359 899 446 626 (на цена за стандартен разговор - според тарифата на съответния оператор), което създава и поддържа електронния магазин, предлага и продава стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които се продават стоките. „КАНЕЛА БГ” ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.

„ПОРЪЧКА” е направената от Потребител заявка към електронния магазин за покупка на една или повече конкретни стоки (артикули). Поръчката се опакова и изпраща по куриер към предварително посочен в поръчката от Потребителя адрес, след като бъде одобрена по имейл или телефон. Одобрението по имейл става с изпращане на имейл (електронно писмо) за потвърждение. Одобрението по телефон става след обаждане от служител на онлайн магазина за потвърждение.

„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.

„КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.

„БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща на Потребител.

 2. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ

 2.1 Разглеждането на елeктронния магазин www.kanela.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.

2.2. За да се пазарува от електронния магазин www.kanela.bg с пълни ползи за потребителя ( включване по програми за лоялност, получаване на регулярни информационни бюлетини)  е необходима регистрация с парола и електронна поща (e-mail) или име на получателя, имейл, телефон и адрес за доставка. Регистрирането е напълно безплатно и става като се попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да се ползва от всички услуги на онлайн магазина. Потребителите имат възможност да пазаруват от www.kanela.bg и без регистрация в магазина, като тогава се използва т.нар ‘’бърза поръчка’’.

2.3. Потребителят трябва да посочи e-mail и парола, лични данни и адреси за доставка.

2.4. „КАНЕЛА БГ” ЕООД  има правото да събира, обработва и ползва личните данни на своите потребители с оглед нуждите на електронния магазин, като същевременно има задължението да опазва в тайна тези лични данни, да не ги използва за други цели, нито да ги предоставя на трети лица, с изключение на Продавачите в магазина.

2.5. В електронния магазин www.kanela.bg на всяка стока е посочена цената, основните характеристики на стоката и допълнителна информация, целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта. Също така, на всяка страница на представена стока има възможност Потребители на www.kanela.bg да дават мнения и оценки, касаещи дадената стока.

2.6. Всички посочени на сайта цени са крайни.

 3. ПОРЪЧКА НА СТОКИ

 3.1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:

3.1.1. валиден адрес на своя електронна поща;

3.1.2. вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;

3.1.3. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон.

3.2. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин чрез натискане на бутон „Потвърди“- намиращ се под данните за цена, доставка и начин на плащане на поръчката, който бутон се появява, след като първо е добавен в кошницата поне един продукт чрез бутон „Добави в количката” и е натиснат бутон „Плащане”.

3.3.  Kanela.bg ще изпрати уведомление до Клиента за регистриране на поръчката в системата си,което няма смисъла на приемане,потвърждаване,или поемане на ангажимент за изпълнението й. Това уведомление Kanela.bg прави по електронен път (имейл) или по телефона.       

3.4. Затова Kanela.bg има правото да не достави част или всички артикули от Поръчката по различни обективни причини,включително но не само поради изчерпване на складовата им наличност. При всички случаи Kanela.bg уведомява за това Клиента чрез имейл или по телефона. 

3.5. Поръчки в електронния магазин www.kanela.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

3.6 Работното време на консултантите на онлайн магазин www.kanela.bg е:

От Понеделник до Петък от 09:00 до 18:00 часа. 

Събота и Неделя- почивни дни.

3.7. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи или непълни такива, се анулират, ако Прoдавачът не получи коректните данни до 48 часа след постъпването на поръчката. Такива поръчки получават статус „ОТХВЪРЛЕНА”, поради невъзможност да бъдат изпълнени.

3.8. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.

3.9. Отказ на поръчка или част от нея може да се направи само до 14:00 ч в деня на обработване на поръчката по следния начин: по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл адрес- електронна поща: office@kanela.bg. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: номера на направената поръчка, телефонния номер, оставен в поръчката, двете си имена, с които е регистриран в сайта, имейл адреса (електронната поща), с който е регистриран в сайта, цената на поръчката.

 4. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

 4.1.Доставката на поръчаните стоки се осъществява с фирма ''Еконт Експрес'' ООД. Всички продукти, които поръчате до 14:00 часа  се доставят в рамките на 1-2 работни дни в населени места с офиси на  ''Еконт Експрес'' ООД. В населени места без офиси на Еконт Експрес ООД поръчките се изпълняват от 1-3 работни дни в зависимост от графика за разнос на куриера в населеното място. 

4.2. При направени поръчки до 14:00 часа в работен ден доставката се извършва до заявен адрес на офис на  ''Еконт Експрес'' ООД или адрес на Потребителя в рамките на следващите 1-2  работни дни в работното време на псочения офис.  Поръчки направени след 14:00 часа се обработват на следващия работен ден. Всички доставки се извършват в срок от 1-2  работни дни, следващи обработването на поръчката. 

 4.3 В Събота и Неделя и на официални празници доставки не се извършват до адрес на клиента, а когато доставката е до офис на куриера може да бъде получена в Събота на място според работното време на посочения офис. Всички поръчки направени Събота и Неделя се обработват в Понеделник. Поръчки направени до Еконтомат ( Автоматична пощенска станция) могат да престоят в клетка до 48 часа, след което се разпределят до най-близкия офис на Еконт. 

 4.4. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес (независимо дали жилищен или служебен) или до офис на  ''Еконт Експрес'' ООД в съответния град. Доставки се извършват на територията на цялата страна.

 4.5. Доставката е безплатна за поръчки на стойност над 70 лв. с ДДС. При поръчки на стойност под 70 лв. с ДДС цената на доставка се заплаща от Потребителя според тарифите на фирма  ''Еконт Експрес'' ООД за избраната от него услуга. Стойността й се определя в посочената по-долу таблица, като всички Потребители използват преференциални отстъпки от 18 % от посочените цени


УСЛУГА

СТАНДАРТНА ЦЕНА

ОТ ОФИС НА  ЕКОНТ ДО ОФИС НА ЕКОНТ

Документи до 0,5

4.5

Колетна пратка до 1 кг.

5,00

Колетна над 1 до 2 кг.

5,50

Колетна над 2 до 5 кг.

6,00

Колетна над 5 до 10 кг.

9,60

Колетна над 10 до 15 кг.

10,80

Колетна над 15 до 20 кг

13,20

Колетна над 20 до 50 кг.

13,20 лв.+0,53 лв. за всеки кг над 20 до 50 кг

От адрес до офис  на ЕЕ / от офис на ЕЕ до адрес

док. 0,5

5,70

до 1 кг.

6,3

над 1 до 2 кг.

7,8

над 2 до 5 кг.

9,9

над 5 до 10 кг.

14,7

над 10 до 15 кг.

19,8

над 15 до 20 кг

23,10

 

Колетна над 20 до 50 кг.

23.10 лв.+0,61 лв. за всеки кг над 20 до 50 кг

ОТ ВРАТА ДО ВРАТА

ЗА ВСИЧКИ НАСЕЛЕНИ МЕСТА

док. 0,5

6,3

до 1 кг.

7,8

над 1 до 2 кг.

9,3

над 2 до 5 кг.

11,4

над 5 до 10 кг.

16,5

над 10 до 15 кг.

21,6

над 15 до 20 кг.

25,2

 

Колетна над 20 до 50 кг.

25.20 лв.+0,66 лв. за всеки кг над 20 до 50 кг

Към стойността на куриерската услуга, заплащана от Потребителя, се прибавят и актуалните тарифи на  ''Еконт Експрес'' ООД за гориво (вариращи през всеки месец), както и стойността на таксата за Наложен платеж, варираща между 1.2 % и 2.4% от стойността на Наложения платеж.

4.6. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на ''Еконт Експрес'' ООД да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

 5. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

 5.1 Начините на заплащане са:

5.1.1  Наложен платеж- плащане в брой на куриера при доставката.

5.1.2  Epay.bg:

5.1.2.1 Плащане през Микросметка.

За да получите Микросметка,е необходимо да се регистрирате в системата за електронни плащания ePay.bg.

5.1.2.2 Плащане през банкомат,поддържащ услугата B-Pay. Процедурата за плащане чрез услугата е значително улеснена, като е необходимо да знаете кода на www.kanela.bg за B-Pay (60000) , както и уникалния си 10 цифрен код за плащане, който системата автоматично генерира.

Списък с банкоматите,които поддържат услугата B-pay

5.1.2.3 Плащане с дебитна или кредитна карта регистрирана в Epay.bg.

5.1.2.4 Плащане в брой на каса на Easy Pay, посредством генерирания от системата код за плащане.

5.1.3  Pay Pal- плащане през Вашия Pay Pal акаунт.

Платежните транзакции,които се извършват на www.kanela.bg са криптирани посредством SSL технология.

5.2. За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в електронния магазин към момента на поръчката. Цената на всяка стока може да се променя динамично.

 6. ВРЪЩАНЕ НА СТОКА. РЕКЛАМАЦИЯ

 6.1. Потребителят има право да върне закупена от електронния магазин стока в рамките на 14 дни от получаване на стоката.

6.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.

6.3. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен и непремахван етикет.

6.4. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата стока по посочена от него банкова сметка в срок от 14 /четиринадесет/ дни след връщането на стоката. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по т. 6.1, отказът от договора не произвежда действие.

6.5. Правото на отказ от договора в случите, когато стоката е платена, не може да се упражни за бански костюми, бельо, чорапи, бижута, часовници, очила.

6.6. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:

- производствени дефекти на стоката;

- констатирани липси на части от стоката;

- изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;

- несъответствие с обявения размер и/или цвят- стока, изпратена в различен - размер и/или различен цвят от поръчания;

- повреда на стоката при транспортирането.

6.7. Рекламацията може да се предяви пред  „КАНЕЛА БГ” ЕООД на посочения имейл адрес: office@kanela.bg или попълвайки стандартната форма за рекламация тук, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 14 /четиринадесет/ дневен срок, както е посочено в т. 6.1.

6.8. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените – или Потребителят доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.

6.9. Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:

- Запазен непокътнат търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена). Без следи от миризма, парфюм или грим.

- Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

- Запазена оригинална опаковка и етикет, който не е свалян, късан или местен от оригиналното си м

Всички права запазени | kanela.bg | © 2018

Абонамент за новини

* Имейл: